post by : MUHAMMAD DHIYAURRAHMAN

huhu...hari ini aku bercerita untuk semalam...
keh3,...aku didatangi oleh dua org customer iaitu si suami dan si isteri...
yang si isteri telah pon memiliki sebiji BB"blackberry" yang si suami ni plak pakai Nokia E series jew...so si isteri pon berceritalah..."i BBM ngan member2 ngan laki i , i x penah BBM ...so rugilah kan kalo camtu...agak2 nya ada x BB yang sesuai untuk suami i.." lalu aku pon menunjukkan pada BB torch yang baru ditrade in oleh seorang abg pada sehari yang lepas....so die pon kata "wah....barang nie baru lagi...apasal dah ada 2nd hand..?? mesti org tu x reti pakai BB nie..." aku pon jawablah...maybe..... so talking punya talking...last2 pada pukul 9.00++ die pon cakap...ok lah dik..wat laa aper yang patut...abg nak g kuar duit jap.. nah pegang luu RM200 nie ok...

setelah beberapa puluh minit kemudian...die pon datang membawa cash RM1600 ...aku pon ambik dan mengira...laa...ahaha
n  then setelah semua setel aku pon kata "k bang paper hal abg datang c nie or call member saya yer bang...??" abg tu cakap "okok..."

so inilah citer nyew......^^